Welcome to InviteLanD

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

ABNormal : News

Kiara

Daughter of Simba
Staff member
Moderator
Server Down
Hello,

To put it simply, a giant failure has been affecting our server provider for several days, since this morning none are online. A ticket is open, I'm waiting for the answer.
Until then, we are unable to operate the upload and seed servers, which is why there are so few uploads today. I thank the uploaders who have already reacted to seeing the server turned off. <3

I ask for help from all those who love ABN, I launch a hard upload contest. all those who will make a 1st upload and who will ask for it will earn 50GB up at my expense, and I offer 10GB additional for all uploads beyond. And I put the site in freeleech to hope to attract other leecheurs on your uploads until

Comment the news

Serveur Down
Hello,

Auatnt faire simple, une panne géante affecte notre fournisseur de serveur depuis plusieurs jours, depuis ce matin plus aucun ne sont en ligne. Un ticket est ouvert, j’attends la réponse.
D'ici là, nous sommes dans l'impossibilité de faire fonctionner les serveur d'upload et de seed c'est pourquoi il y a si peut d'upload ce jour. Je remercie les uploadeur qui ont deja reagis en voyant les serveur etteint. ❤️

Je demande de l'aide a tous ceux qui aime ABN, je lance un concours d'upload a l'arrache. tous ceux qui feront un 1er upload et qui le demanderons gagnerons 50Go d'up a mes frais, et j'offre 10Go supplémentaire pour tous upload au dela. Et je met le site en freeleech pour espérer attirer d'autres leecheurs sur vos uploads jusqu'au retoour en ligne de nos serveurs.

Commenter la news

Back